Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

Ayer por la noche en la plaza...

25 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω είναι οι καλύτερες φωτογραφίες που έχω δει το τελευταίο 10ήμερο. Εύγε νέε! Αποφάσισα να είμαι κι εγώ εκεί στο μεγάλο διήμερο της επόμενης εβδομάδας. Καλημέρα!

Σελιτσάνος είπε...

Τη θάλασσα,τη θάλασσα ποιος θα μπορέσει να την εξαντλήσει;

(Για τον ΠΑΟ λέω...)

the elf at bay είπε...

Το μόνο θλιβερό είναι η απάθεια του Γιωργάκη.

scalidi είπε...

Καλύτερα να τα δούμε λίγο όλα ασπρόμαυρα.
Το χρώμα μας έφαγε...

Μου άρεσε ιδιαίτερα η φωτογραφία με τον αντικατοπτρισμό στο συντριβάνι.

kovo voltes... είπε...

Εξαιρετικό φωτορεπορτάζ...!!! Αυτά τα χαμόγελα τι ωραία που βγαίνουν πάλι απο τις κρυψώνες που προσπαθούν οι τρομοκράτες να τα καταχωνιάσουν!!

Theorema είπε...

Μόλις είδα τις φωτογραφίες σας, ακούστηκε ένα ΖΝΤΟΥΠ!
...

Εξωτικό πουλάκι, έχω μείνει άναυδη.
Τι να πω... Τι να αφήσω...
Εξαιρετικό...

Σας ευχαριστώ για όλα.
Κυρίως γι' αυτό το απερίγραπτο βλέμμα σας...
Τα σέβη μου!

(κάπου εκεί στο συντριβάνι με έχετε κι εμένα... χαχα...)

vague είπε...

Λοιπόν, να σου πω τι νομίζω;
Νομίζω ότι, ενώ σχεδιάζοντας δεν φωτογραφίζεις, πάντα όμως και οπωσδήποτε, φωτογραφίζοντας σχεδιάζεις.

apos είπε...

re re re lindas fotos!
sos todo un maestro!

καφρούλα είπε...

ε να μη ξεχνιόμαστε, στυλ.

Yannis Tsal είπε...

Εντυπωσιακό... Θυμίζει συγκεντρώσεις της δεκαετίας του '80, χωρίς Αντρέα και Κάρμινα Μπουράνα!

island είπε...

Αμέτρητες οι κούπες σου Παναθηναϊκέ!!!

Οι φωτογραφίες καταπληκτικές. Ελπίζω να μην μείνου φωτογραφίες

island είπε...

Και την καλησπέρα μου έχετε αγαπητέ

Τσαλαπετεινός είπε...

Silentcrossing: Σε ευχαριστώ για το παράσημο, αλλά με τέτοιο “θέμα” είναι δύσκολο να μη βγάλεις καλές εικόνες. Αναμένουμε την άνοδο των εκ Κρήτης ορμώμενων. ;-)


 Σελιτσάνος : Μα ναι! Γιατί,
“Eδώ βρεθήκαμε γυμνοί κρατώντας
τη ζυγαριά που βάραινε κατά το μέρος
της αδικίας.”

(για τις πλατείες λέω...)

Τσαλαπετεινός είπε...

the elf at bay: Η απάθεια οριστικοποιεί την υποτιμητική κατάληξη -άκη σε μια σειρά ονομάτων.


scalidi: Το χρώμα όπως και να το κάνουμε, παρασύρει και ξελογιάζει. Ίσως η ασπρόμαυρη ματιά να είναι πιο ψύχραιμη και πιο κριτική, από την ανεπιφύλακτη έγχρωμη.

Τσαλαπετεινός είπε...

kovo voltes... : Άκρως ανακουφιστικό να βλέπεις τα χαμόγελα που ήταν τόσο καιρό καταχωνιασμένα βγαίνουν και πάλι στην επιφάνεια των προσώπων

Theorema: Μόλις διάβασα το σχόλιό σας ακούστηκε ένα ΖΝΤΟΥΠ!
“στο συντριβάνι με έχετε κι εμένα” τι στίχος!
Όχι ξεκομμένος από ποίημα, αυτόνομος.

Τσαλαπετεινός είπε...

Riski: Μα το λοφίο μου, αν ήταν χορός το σχόλιό σου θα ήταν πεντοζάλης,

apos: Muchas gracias maestro ;-)


(αναποφάσιστη) : Μα μπορώ να μην αναφέρω έστω ένα ακόμα πράσινο κύπελο;

Τσαλαπετεινός είπε...

tsalapeteinos: Σαν να σε βλέπω να χαϊδεύεις ράθυμα τη μακριά άσπρη γενειάδα που σου χάρισαν τα χρόνια ενώ να μιλάς για το `80. ;-)


island : Αμέτρητες οι κούπες του Παναθηναϊκού, αμέτρητος κι ο κόσμος στην πλατεία.
Καλησπέρα κι από μέρα.

antinetrino είπε...

Αναυδος.... όπως τις περισσότερες φορές που περνάω απο δω!!!

(Αν μου επιτρέπεις:Το παπαδαριο θα μπορούσε να λειπει.)

Τσαλαπετεινός είπε...

antinetrino: Το ξαναλέω: με κακομαθαίνεις. ;-)

Νομίζω ότι κανείς δεν πρέπει να είναι περιττός (ή ανεπιθύμητος) αν τα κίνητρα που τον οδηγούν στην πλατεία είναι αγαθά.

γρηγόρης στ. είπε...

"Θυμίζει συγκεντρώσεις της δεκαετίας του '80, χωρίς Αντρέα και Κάρμινα Μπουράνα" και χωρίς τον Μπιρσίμ [μην τον ξεχνάμε κι αυτόν οι μεγαλύτεροι και για να μαθαίνουν οι πιο νέοι -στην ηλικία-].

Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες!

leondokardos είπε...

Είμαι σχεδόν κάθε μέρα εκεί, στη πλατεία.Γύρω μου άνθρωποι που δε γνωρίζω, νέοι, εγώ βιλογικά κουρασμένος. Έχω ζήσει,έχω περάσει πολλά, δύσκολα χρόνια, στερήσεις, κάποτε πρόσφερα ο,τι μπορύσα, σήμερα όλα τελικά χαμένα.
Συλογίζομαι, διερωτώμαι, τι είναι αυτό που με ενώνει με όλους αυτούς γύρω μου, γιατί νιώθω τέτοια άνεση ανάμεσά τους, γιατί νιώθω οτι αν μπορούσα θα ήθελα να στήσω κι εγώ σκηνή εκεί.
Νάναι μόνο η οργή για το ξεπούλημα, για ότι μας περιμένει;
Μήπως εκτός απο τη οργή, είναι και ένα συναίσθημα ενοχής, οτι άφησα τον εαυτό μου μαζί με άλλους να μας ξεγελάσουν;
Κατεβαίνω στη πλατεία,συνεχώς μέσα σε αναπάντητα ερωτήματα...

ippoliti_ippoliti είπε...

Μία μέρα δύσκολη, πολύ δύσκολη κι επιθυμώντας να την αποφορτίσω, θέλω να σου καταθέσω τα συνθήματα που άκουσα και φώναξα με τα νέα παιδιά εκεί στο δεξί μέρος της πλατείας και περίπου προς το κέντρο της:
Εκτός από τα γνωστά και καθαρά πολιτικά βρήκα τρομερά ευφάνταστα τα:
Η ανατροπή δεν είναι εκπομπή, ψόφα Πρετεντέρη να κάνουμε γιορτή.

Τίνος είναι ρε Γιωργάκη τα λεφτά, τίνος είναι ρε Γιωργάκη τα λεφτά, είναι των εργαζομένων θα τα πάρουν μέχρι τέλος, τίνος είναι ρε Γιωργάκη τα λεφτά

Ενα ελικόπτερο για κάθε Υπουργό,
καϊκάκι για το Γιωργάκη,
φαλαινοθηρικό για τον Πάγκαλο.

Το΄πε, το'πε η Λίτσα η Πατέρα έρχεται του κεφαλαίου η τελευταία μέρα.
Καλό σου βράδυ

Τσαλαπετεινός είπε...

γρηγόρης στ. : Τώρα πια που οι συγκεντρώσεις δεν χρειάζονται σκηνοθέτη για να φαίνονται πολυάριθμες, ο Μπρισιμ πλέον σκηνοθετεί μπορντοκόκκινους γάμους.

Σε ευχαριστώ.


Leondokardos : όταν επιτέλους θέτουμε τα ερωτήματα – κι ας είναι πολλά και βασανιστικά- έχουμε κάνει το πρώτο και ουσιαστικότερο βήμα για να δώσουμε και να πάρουμε απαντήσεις.

Τσαλαπετεινός είπε...

ippoliti_ippoliti : Με ξεσήκωσες και μάζεψα κι εγώ μερικά. ;-)

Δεν τα φάγαμε μαζί, Εεε, οοο, πάρτε το μνημόνιο και φύγετε από΄δω.

Πουλάτε, πουλάτε το ξύλο θα το φάτε

Αλήτες Ευρωπαίοι, εδώ είναι Ελλάδα, αν θέλετε θα ζήσουμε ξανά με φασολάδα

Ούτε με ποδήλατο ούτε με κανό, Γιωργάκη με ελικόπτερο θα φύγεις από΄δω

Ξεχάστε τις γιορτές λαμόγια βουλευτές το μόνο που σας σώζει να σκάψετε στοές.

Καλό σου βράδυ...κι όσα καινούρια ακουστούν τα μαζεύουμε, εντάξει;

ippoliti_ippoliti είπε...

1.Α και ου γαμώ το ΔΝΤ,
α και ε γαμώ καιτην ΕΕ,
α και ο γαμώ και το ευρώ,
α και ι γαμώ και τη βουλή.

2.Είναι χοντρός,
είναι φασίστα εγγονός,
τρώει πολύ τον λένε Θοδωρή.

3. (Κατόπιν αιτήματος των χριστιανών της κάτω ή της άνω; πλατείας)
παππούλη, παππούλη κάνε μία ευχή
να φύγει η Ελλάδα από την κατοχή.

4.Μισθός 500 ευρώ,
ανεργία στα 15% ή 25%;
με λέτε τζαμπατζή
Πρετεντέρη και Καψή

Θα επανέλθω.
Θέλω να υπενθυμίσω ότι ακούγονται τα συνθήματα από την παρέα με τα όργανα νεαρά παιδιά της ΚΟΕ μου κάνουν.
Καλό καλό βράδυ
(και μ'άρεσαν τόσο)